🔴✅🔴✅شبکه اکوتوریسم

برای اولین باز از استان هرمزگان:

سفری مسئولانه به جستجوی ناشناخته ها در قلب کویر

جاذبه ها:
به همراه دوستان خود قدم بگذارید در پیمایش مسیر طبیعت زیبای ژئوپارک جهانی دره راگه، یکی از پدیده های طبیعی شگفت انگیز و ناشناخته رفسنجان و همراه ما باشید در بازدید از معدن مس سرچشمه و دیداری ماجراجویانه و سرشار از حس های شیرین از روستای زیبا، تاریخی و دستکند میمند (اثر ثبت جهانی).

مدت سفر: 2 روزه

زمان اجرا:
رفت: چهارشنبه 94/08/20 ساعت 22:00 از درب بازارچه پارک شهید دباغیان بندرعباس.
برگشت: جمعه عصر 94/08/22 از رفسنجان.
درجه سختی طبیعت گردی (معمولی، سبک، متوسط، سخت، سنگین): سبک

محدودیت سنی: با در نظر گرفتن پیمایش مسیر دره در حدود 6 ساعت و البته خودروی در اختیار جهت موارد ضروری، محدودیت سنی ندارد.

هزینه ثبت نام:
با احتساب تخصیص خودروی تویوتا coaster لوکس و راحت جهت رفت و برگشت بندرعباس-ناصریه رفسنجان، خودروهای محلی (مینی بوس بنز و پاترول)، یک وعده صبحانه در اقامتگاه بوم گردی ناصریه (سلف سرویس)، خدمات بازدیدها (شامل: ورودی ها، دو روز راهنمای محلی، بیمه دو روزه، کلاه ایمنی)، میان وعده دره راگه، یک شب اقامت در خانه باغ ویلایی بهمراه یک وعده شام (دیزی) و یک وعده صبحانه (سلف سرویس)، یک وعده ناهار در میمند (بزقورمه) و راهنما به ازای هر نفر مبلغ 185 هزار تومان.

ظرفیت: 20 نفر.

مهلت ثبت نام: دوشنبه 94/08/18 و تا قبل از تکمیل ظرفیت.

مراحل ثبت نام:
1- واریز وجه ثبت نام به شماره کارت بانک ملی: 6037991845626955 بنام ابراهیم صفری زاده
2- اعلام پرداخت هزینه و تائیدیه ثبت نام.
3- تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مشخصات فردی.

لوازم مورد نیاز:
کوله پشتی، کفش پیاده روی(ترکینگ)، کیسه خواب، کلاه و عینک آفتابی، صندل، لیوان و ظروف شخصی (الزاما"غیر یکبار مصرف)، دوربین عکاسی، داروهای شخصی، لوازم بهداشتی و نظافت شخصی، کرم ضد آفتاب، کارت شناسایی، لباس گرم، پشت گردنی بادی برای استراحت داخل ماشین، تنقلات و یک وعده ناهار ظهر پنجشنبه.

اطلاعات تماس:
09173617418
09217581240
Http://telegram.me/ecotourbnd
 Instagram:
 ECOTOUR.BLOG.IR 
ecotourbnd@gmail.com
 Weblog:
 ecotour.blog.ir