سمینار سفر به دنیای درون

زمان: سه شنبه 17 اسفند ساعت 17

مدرس و سخنران: ابراهیم صفری زاده

محل برگزاری: بندرعباس

مبلغ سرمایه گذاری:

فقط ۴۹ هزار تومان (تخفیف ثبت نام زودهنگام تا مورخه 10 اسفند برای عموم ۲۹ هزار تومان و برای اعضای انجمن راهنمایان گردشگری و هیئت کوه نوردی هرمزگان 19 هزار تومان می باشد)

نحوه ثبت نام:

1- واریز وجه ثبت نام به شماره کارت بانک ملی:

6037991845626955

بنام ابراهیم صفری زاده.

2- ارسال تصویر سند هزینه واریزی به شماره 09173617418 و تائیدیه ثبت نام.


اینستاگرام:

Ebrahim Safari Zadeh

وبلاگ:

ecotour.blog.ir

تلگرام:

@ecotourbnd

 

در این سمینار چه مطالبی ارائه می‌شود؟

- شانس بالای موفقیت با شناخت مغز.

- هدف گذاری سال 96.

- معارفه دوره شخصیت شناسی MBTI.

- و چند موضوع کاربردی دیگر.


سخنران این سمینار: ابراهیم صفری زاده

- نویسنده کتاب برگ برنده.

- برگزیده برتر ملی در دومین جشنواره مشارکت ملی و برترین های صنعت گردشگری کشور در برج میلاد تهران.

- دانش آموخته دوره شخصیت شناسی MBTI مطابق با استاندارد CPP.

- فعال اکوتوریسم و راهنمای گردشگری با اجرای بیش از 200 روز برنامه سفر در طی 3 سال گذشته.

- راهنمای برتر سال 95 در دهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور.

- دارای سوابق آموزشی شامل:

--- مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

--- مدرس رهگشا

--- مدرس پرسنل بدو استخدام

- سخنرانی در دانشکده های دانشگاه تهران.

 

آیا این سمینار معجزه می‌کند؟!!

- خیر! مطمئن باشید اگر بخواهیم بگوییم که شما بعد از این چند ساعت سمینار می‌توانید از پس هر کار دشواری بر بیایید و … احتمالاً کاری فراتر از تدریس و آموزش می‌کنیم مثلاً‌ معجزه!

- اما ما در این چند ساعت مطالبی را به شما خواهیم گفت که در صورت پیگیری کردن آنها، معجزه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما رخ خواهد داد! اما این معجزه از طرف تلاش‌های شماست نه آموزش‌های ما!


آیا مطالب این سمینار کاربردی است؟

- زمانی که این سوال را می‌پرسید احتمال می‌دهم که: یا در سمینارهایی مشابه شرکت کرده اید یا کتابی ترجمه شده که مناسب فرهنگ ما نیست در حوزه ارتباطات مطالعه کردید و به صورت کلی از مطالب غیر کاربردی که در زندگی ما قابل استفاده نیستند و یا با فرهنگ ایرانی ما همخوانی ندارند، خسته شده‌اید!

- به شما حق می‌دهم که نگران باشید که آیا این سمینار کاربردی است یا نه! اما مطئنم که اگر فقط در یکی از سفرهای مسئولانه یا همان تورهای گردشگری و یا برنامه های آموزشی من شرکت کرده باشید می‌دانید که: همیشه مطالب ارائه شده در برنامه هایم، کاربردی و عملی و پر از مثال‌های زندگی عادی است! و تا زمانی که مطلبی را خودم در زندگی استفاده نکرده باشم در سمیناری آن را مطرح نمی‌کنم و اصرار دارم که همه مطالب به صورت کامل قابل اجرا باشند.


آیا این دوره به درد من می‌خورد؟

- این دوره به گونه‌ای برای همه شرایط روزمره زندگی طراحی شده که مناسب هر کسی است. زیرا در سه بعد اصلی زندگی یعنی:

روابط خانوادگی

روابط اجتماعی

روابط کاری

به صورت کامل کاربرد دارد.


اگر در این سمینار شرکت نکنم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

- باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و اصلاً دلیل برگزاری این سمینار این است که اتفاق خوبی رخ بدهد!

- انسان‌هایی که موفق بوده اند هیچگاه با فرار از موقعیت‌ها موفقیتی کسب نکرده‌اند بلکه با استفاده بهینه از موقعیت به این جایگاه رسیده‌اند…

- اگر دنبال تغییر هستید، این تصمیم را همین الان بگیرید تا سطح ذهن خود را ارتقا دهید…


اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونه‌ای است که هنوز احساس می‌کنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمی‌کنم.


بهانه‌هایی برای شرکت نکردن در این سمینار !

از آنجایی که افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام:

- باشه یکم سرم که خلوت شد.

- الان کارهای مهم تری دارم.

- من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم.

- خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

- بعید می دونم اثری داشته باشه.

- دیگه از من که گذشته.

- این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

- با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم.

- اینا یه کیسه دوختن واسه جیب خودشون به فکر بقیه نیستن که.

- من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه.


لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز است که می‌خواهد ما را در حالت موجود حفظ کند (یکی از مواردی که در این سمینار ارائه خواهم کرد، حفظ حالت موجود توسط خودآگاه مغز است که امیدوارم شما در این دام گیر نیافتید.)


خوشبختانه در زمینه مهارت های ارتباطی با مردم، تجربیات زیادی در سطوح مختلف داخلی و بین المللی بواسطه برگزاری برنامه های متعدد کسب کرده ام و از همین رو خوشحالم که حلقه مفقوده در آموزش مهارت‌های ارتباطی حرفه‌ای را یافته ام.


نحوه ثبت نام:

1- واریز وجه ثبت نام به شماره کارت بانک ملی:

6037991845626955

بنام ابراهیم صفری زاده.

2- ارسال تصویر سند هزینه واریزی به شماره 09173617418 و تائیدیه ثبت نام.


اینستاگرام:

Ebrahim Safari Zadeh

وبلاگ:

ecotour.blog.ir

تلگرام:

@ecotourbnd