*در تقویم خود یکشنبه ۶ اسفند را علامت بزنید*

ما معتقدیم:

با شرکت در این سمینار آموزشی، شما علاوه بر آشنایی با افراد موفق و یافتن دوستانی جدید و با ارزش، نکاتی اساسی و اصولی برای موفقیت‌های اقتصادی، فردی، خانوادگی و کسب‌و‌کار در هزاره سوم را به طور آسان و خوشایند می آموزید که با بکارگیری آنها، دیگر هیچ‌گاه دچار اهمال کاری نخواهید شد.


به یاد داشته باشیم:

«موفقیت یک اتفاق نیست، یک تصمیم و یک انتخاب است.»


همین حالا تصمیم درست را بگیرید.


٪۸۰ مردم تا آخر عمر از توانایی‌های خود بی‌خبر هستند.


٪۸۰ مردم تا آخر عمر درگیر روزمرگی هستند.


شما می‌توانید این را تغییر دهید؛


طوری که جزو آن ۸۰٪ نباشید و نشود آن روزی که عمرتان سر آید و ندانید خوشبختی و سعادت چه بود.


محل برگزاری: بندرعباس - سالن اجتماعات کتابخانه طالقانی


فرصت را از دست ندهید، هم‌اکنون جای خود را رزرو کنید.



*در تقویم خود یکشنبه ۶ اسفند را علامت بزنید*


آیا این سمینار معجزه می‌کند؟!!


- خیر! مطمئن باشید اگر بخواهم بگویم که شما بعد از این سمینار می‌توانید از پس هر کار دشواری بر بیایید و … احتمالاً میخواهم کاری فراتر از تدریس و آموزش انجام دهم! مثلاً‌ معجزه!


- اما مطالبی را به شما خواهم گفت که در صورت پیگیری کردن آنها، معجزه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما رخ خواهد داد! اما این معجزه از طرف تلاش‌های شماست نه آموزش‌های ما! 



*در تقویم خود یکشنبه ۶ اسفند را علامت بزنید*


آیا مطالب این سمینار کاربردی است؟


- زمانی که این سوال را می‌پرسید احتمال می‌دهم که: یا در سمینارهایی مشابه شرکت کرده اید یا کتابی ترجمه شده را مطالعه کرده اید و به صورت کلی از مطالب غیر کاربردی که در زندگی ما قابل استفاده نیستند و یا با فرهنگ ایرانی ما همخوانی ندارند، خسته شده‌اید!


- به شما حق می‌دهم که نگران باشید که آیا این سمینار کاربردی است یا نه! اما مطئنم که اگر فقط در یکی از سفرهای مسئولانه یا همان تورهای گردشگری و یا برنامه های آموزشی اعم از سمینار یا کارگاه های آموزشی ام شرکت کرده باشید می‌دانید که: همیشه مطالب ارائه شده در برنامه هایم، کاربردی و عملی و پر از مثال‌های زندگی عادی است! و تا زمانی که مطلبی را خودم در زندگی استفاده نکرده باشم در سمیناری آن را مطرح نمی‌کنم و اصرار دارم که همه مطالب به صورت کامل قابل اجرا باشند.


آیا این دوره به درد من می‌خورد؟


- این دوره به گونه‌ای برای همه شرایط روزمره زندگی طراحی شده که مناسب هر کسی است. زیرا در سه بعد اصلی زندگی یعنی:


*روابط خانوادگی


*روابط اجتماعی


*روابط کاری


به صورت کامل کاربرد دارند.


اگر در این سمینار شرکت نکنم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟


- باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد! و اصلاً دلیل برگزاری این سمینار این است که اتفاق خوبی رخ بدهد!


- انسان‌هایی که موفق بوده اند هیچگاه با فرار از موقعیت‌ها موفقیتی کسب نکرده‌اند بلکه با استفاده بهینه از موقعیت به این جایگاه رسیده‌اند.


- اگر دنبال تغییر هستید، این تصمیم را همین الان بگیرید…


- اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونه‌ای است که هنوز احساس می‌کنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمی‌کنم.



*در تقویم خود یکشنبه ۶ اسفند را علامت بزنید*


- بهانه‌هایی برای شرکت نکردن در این سمینار !


از آنجایی که افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام:


- باشه یکم سرم که خلوت شد.

- الان کارهای مهم تری دارم.

- من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم.

- ارزشش رو نداره!

- بعید می دونم اثری داشته باشه.

- دیگه از من که گذشته.

- این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

- با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم.

- من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه.


لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز است که می‌خواهد ما را در حالت موجود حفظ کند (یکی از مواردی که در این سمینار ارائه خواهم کرد، حفظ حالت موجود توسط مغز است که امیدوارم شما در این دام گیر نیافتید).


**ما هم خیلی مشتاقیم تا زودتر شما را از نزدیک ببینیم**


*در تقویم خود یکشنبه ۶ اسفند را علامت بزنید*